אירועי חברה, אירועה עסקי

אירועי חברה שלכם לא יהיו זהים יותר: עם "בטעמים" תקבלו חוויה של מגשיות ומתוקים שיבליטו בכל פינה!

אם אתם בקרבת תאריכי אירוע חברה ואתם מחפשים חוויה ייחודית שתשאיר את האורחים שלכם רוצים לעוד, "בטעמים" מזמינה אתכם לחווית הטעמים המושלמת.

מה נשים על השולחן?

ב"בטעמים" אנו מתמחים בהכנת מגשיות מותאמות אישית לכל אירוע. עם שנים של ניסיון וידע בתחום, אנו מבינים שכל אירוע חברה ייחודי, ולכן אנו מתאימים את המגשיות בדיוק לדרישותיכם ולסגנון האירוע.

בשולחן שלנו תמצאו מגוון רחב של מתוקים, ממתקים, פירות וחטיפים, המוכנים באהבה ובקפידה לפרטים. כל המוצרים מיוצרים בעבודת יד וממוצרים איכותיים בלבד, כך שתוכלו להיות בטוחים שהאוכל שעל השולחן הוא לא רק טעים אלא גם בטוח לצריכה.

טעמים שמתמזגים במושלמות

האוכל שאנו מציעים הוא לא רק טעים – הוא אהוב ומבוקש על ידי הלקוחות שלנו. עם חשיבות מרכזית לפרטים הקטנים, אנו מתקפלים לכל דרישה ופרט כדי לוודא שכל אורח ייהנה מחווית טעמים שלא תשכח.

אירועי החברה הם לא רק הזדמנות לפגוש אנשים חדשים או לחזק קשרים ישנים, אלא גם הזדמנות להתענג על הטעמים המרגשים של האוכל. ב"בטעמים" אנו יודעים שכשהאוכל טעים, החוויה כולה נהיה עשירה יותר ומוזרכת יותר.

מחירים נגישים לכל כיס

אצלנו ב"בטעמים" אנו מאמינים שחוויה ייחודית לא צריכה לעלות יוקרתית. לכן, אנו מציעים מחירים הוגנים שישאירו אתכם מרוצים גם מבחינת התקציב.

היות ואנו מבינים כמה חשוב הוא לשמוח באירוע, אנו משקיעים זמן ומאמץ רב על מנת לוודא שכל פרט נכון ושאין צורך לדאוג לכלום. כשאתם מבקשים את השירות שלנו, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם מקבלים את הטוב ביותר.

למה לבחור ב"בטעמים"?

  • איכות מובטחת: המגשיות שלנו מוכנות בעבודת יד עם מרכיבים איכותיים בלבד.
  • שירות אישי: אנו מקשיבים לכל דרישה ומתאימים את השירות לכל לקוח.
  • משלוחים נוחים: אנו מספקים משלוחים בזמן ובדיוק, כדי שהאירוע שלכם יתנהל בקלות ובחיוך.

תקשורת מוצלחת לאירוע הבא שלכם

הכנסו לאתר שלנו עוד היום וגלו את המגשיות המושלמות שיבליטו באירוע הבא שלכם. עם "בטעמים", תקבלו יותר מאשר סתם אוכל – תקבלו חווית טעמים שתשאיר את האורחים שלכם רוצים לעוד!

"בטעמים" – כי הטעם עצמו חשוב כמו החוויה.

משלוחים

משלוח יקבע בהתאם למקום ההספקה

כשרות

לקייטרינג אישור משרד הבריאות וכשרות של הרבנות ראשל"צ.

לפרטים והזמנות:

03-3811112

דורון היקר , תודה רבה רבה על הקייטרינג ברמה גבוהה השפע והכי חשוב הטעים , האורחים שלי נהנו מאוד ולא הפסיקו להחמיא על הרמה , דרך אגב גם שי בעצמו , מעריכה מאוד ונהיה בקשר לגביי התשלום , שבת שלום
שירן בוחניק
היי:) רציתי להגיד לך תודה רבה ושהיה מ ו ש ל ם!!! כולן ממש התלהבו ואהבו את כל המנות היה טעים ברמות, איכותי וטרי וכמובן שקיבלת מלא המלצות☺ שיהיה לכם תמיד שפע בעסק ובשורות טובות אמן🙏🏻🙌🏼
נאווה שמעוני
היי דורון, האוכל היה מעולה ברמה גבוה מאוד המון עובדים שאלו מאיפה האוכל כדי להזמין קייטרינג לאירועים, אז תודה רבה תוכל לשלוח לנו חשבונית?


אבי אלמקייס
תשמע, הספקתי לטעום מהאוכל בצהריים והכל היה טעיייים! ובשפע. מקסים. תודה רבה! היה פשוט נהדר. למרות ששיגעתי אותך בלי סוף, ממש תענוג לעבוד איתך


נורית אטיאס